#1 Skrevet Desember 1, 2013 Hei, Har en Golf 5 hvor sentrallåsen for førerdøren har en svakhet. Når jeg trykker på låseknappen på fjernkontrollen låses ikke alltid førerdøren. Må gjerne låse opp og igjen 4-5 ganger før den går i lås. De andre dørene låses hver gang. Låser jeg manuelt med nøkkelen låses døren med en gang. Kan grunnen være treg/dårlig smurt lås? Hvor bør jeg i så fall smøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2013 Sender denne opp igjen i håp om at noen har erfaringer på dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2013 Kan være tregheter i selve låse kassa som gjør at driveren til sentral låsen ikke klarer å låse den. Prøv å bruk litt smøre spray på låsemekanismen du ser i enden av døra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 15, 2013 Forsøkte å smøre, men det virket ikke å være helt suksess. Delvis defekt låsekasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...