#1 Skrevet Desember 1, 2013 En eldre freser gies bort. Revers, 4 gir fram. Lys. Hjul med kjetting. 13hk den gang den var ny Fungerer, men klarer nok ikke 15m kastelengde . Men om ikke snøen er for tung går det helt grett! Holder til i krs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2013 Hadde du bodd nærmere hadde jeg tatt den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 Bilder? Årsmodell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2013 Ja var det då. Er i Bergen på kurs til torsdag. Så bilder blir etter det. Tror den er på slutten av 80 tall. Som sagt, alt funker ok. Men er kjenslig på start, litt for mye fuel /choke og det blir tregt. Har hatt den i varm garasje, og starter helt greit. Men som nevnt, den gies bort.. så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2013 Synd du ikke tok den med deg te bergen da :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2013 Jeg tar den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2013 Er avtalt hentet. Om ikke den hentez gir jeg et vink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 13, 2013 står her enda. Bare å hente. synd å hive, den fungerer jo selvom den ikke kan konkurere mot en ny Honda:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 14, 2013 Jeg tar den om du får fraktet den på noe vis til en eller annen type terminal, eller bedrift hvor det er lettvint å svippe innom med en lastebil for å frakte den opp hit... Jeg jobber i Toten Transport, så frakt skulle man klare å fikse. Men jeg vil ikke sende et vogntog hjem til noen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 14, 2013 Hei. Så ikke det før nå. Men jeg vill enda ha den kan vi ikke avtale nærmere på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 14, 2013 Borte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 14, 2013 Jøss, det var jo dumt. Du som skulle gi meg ett vink om den ikke ble borte...? DÅrlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...