#1 Skrevet Desember 1, 2013 Vinduet på passasjersiden på min A5 er ikke helt tett og jeg sjekket i dag at det ikke går langt nok opp når man lukker døra ... vinduet på førersiden beveger seg lengre ved åpne/lukking .... er det mulig å justere dette via vag-com ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 1, 2013 Jeg hadde et tilsvarende problem på en mini jeg hadde, og der var løsningen å kjøre vinduet helt ned og holde nede knappen i 10 sekunder etter at vinduet hadde gått helt ned. Deretter kjørte jeg det helt opp, og holdt inne knappen i 10 sekunder etter at vinduet hadde stoppet der også. Problemet kom hver gang ruta hadde frosset fast, og jeg måtte lære bilen intervallene igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 Testet dette , men det hjalp lite gitt .... Noen som har peiling på hvordan dette kan fikses ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2013 Vinduet treffer ikke en pakning eller lignende når det skal opp da? Ser flere har hatt problemer med dette når det fryser og pakningene "vandrer" Får du kjørt det opp manuelt når døren er igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2013 Vinduet treffer ikke en pakning eller lignende når det skal opp da? Ser flere har hatt problemer med dette når det fryser og pakningene "vandrer" Får du kjørt det opp manuelt når døren er igjen? Vinduet går ikke langt nok opp uansett .... når jeg samenligner med førersiden så ser jeg at vinduet der er lengre opp når det er kjørt helt opp ... så det er ikke fryste pakninger som er problemet her... har ikke vært fryst heller ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 2, 2013 Og du får ikke kjørt det opp i manuelt etterpå? Er det endebryter i motor på disse? Hadde en TT med samme problemet. Måtte handle ny motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 2, 2013 Og du får ikke kjørt det opp i manuelt etterpå?Er det endebryter i motor på disse? Hadde en TT med samme problemet. Måtte handle ny motor. Får ikke kjørt det lengre opp manuellt etterpå nei ... og når jeg åpner og lukker døra så går vinduet mye mindre opp/ned enn på førersiden ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 2, 2013 Må nok åpne døren (ta av dørpanelet) og justere mekanismen eller festet til glasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 28, 2013 Hmmmm .... får denne feilen når jeg leser av med vag-com Address 52: Door Elect, Pass. Labels: 8K0-959-792.clb Control Module Part Number: 8T0 959 792 J HW: 8T0 959 792 D Component and/or Version: TSG BF H07 1301 Software Coding: 011C12225000220100 Work Shop Code: WSC 47155 124 92196 VCID: 4FA767B81E752D665D9-801A 1 Fault Found: 03175 - Invalid Data Set 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 153 Mileage: 149948 km Time Indication: 0 Date: 2013.12.28 Time: 10:44:09 Er det kanskje en føler eller bryter som må byttes ??? merker at vinduet ikke går like n\mye opp og ned når jeg åpner/lukker døra som på førersiden .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...