#1 Skrevet Desember 2, 2013 Hei Ny mnd og nytt møte på mcdonalds kl 19:30 Oasen på Torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2013 Ihaaa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 Jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2013 Har vell tid til å rulle bortom en tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 3, 2013 Ruller nok innom med nyinkjøpt passat 3b hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 3, 2013 jeg tar turen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 3, 2013 Crap....jobber kveldskift eg desverre.Blir vel siste møte dette i år vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2013 Dukket opp noe ifm huset og været som er nå, så må få gjort dette i kveld, så tror ikke får mulighet å kommme:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 5, 2013 Møter jeg også dersom ikke været setter stopper for noe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 5, 2013 Politiet har faktisk anbefalt folk å være hjemme i dag. Stemmer for at vi heller møtes neste torsdag slik at vi ikke utsetter oss for fare. Det blir nevnt flere objekter som flyr i vinden. Så jeg møter ikke opp i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 5, 2013 Satt å tenkte på det samme. Jeg kan beklagelig ikke neste torsdag grunnet jobb, men føler ikke for å stå å se på att takstein flyr rundt oss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 5, 2013 Stiller neste Torsdag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 5, 2013 Får være min stand-in du da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 9, 2013 Skal vi satse på et lite møte på Torsdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 9, 2013 Skal vi satse på et lite møte på Torsdag? Ja det synes eg me ska 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 11, 2013 Mitt i innflyting i nytt hus så usikker om jeg får mulighet i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 11, 2013 Mitt i innflyting i nytt hus så usikker om jeg får mulighet i morgen Jooooda,det går fint vettu.....Lokallaget kan møte mannsterke i huset ditt,så hive me det inn på no time hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Desember 11, 2013 Jooooda,det går fint vettu.....Lokallaget kan møte mannsterke i huset ditt,så hive me det inn på no time hehe Hahaha - - - Updated - - - Jeg satser på å stille ivertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Desember 11, 2013 Hahaha - - - Updated - - - Jeg satser på å stille ivertfall Du får ta med plenty med filler jaffal...eg garantert komme til å sugla kraftig på Milslukeren din :beer: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...