H&R / Dumped Suspensions nyhet - static air suspension?

Anbefalte innlegg

Hei,

Kom over dette nå, ser interessant ut!

Dette må jo være utrolig kjekt, kan senke bilen sånn passe lav, også løfte den litt før du kjører over fartsdempere :tilber:

Ser også det står "TÜV Soon" i en av kommentarene på facebook gruppen demmes. (https://www.facebook.com/dumped.suspensions)

Absolutt noe jeg kan tenke meg og prøve ut om det blir tilgjengelig på markedet!

Hva mener dere?

Premiere auf der Motorshow in Essen ...

Lift System für H&R Spezialfedern GmbH + Co. KG Gewindefahrwerke by HP Drivetech and Dumped-Suspensions ... Aufrüstung für alle RSS Fahrwerke möglich.

Wir machen das #Liftsystem alltagstauglich .. besucht uns in Essen Halle 2 Stand D123 - Vertrieb exklusiv bei dumped-suspension und K-custom

picture by HP Drivetech

1470001_541953342557050_477890611_n.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på hvordan installasjon blir, om man fortsatt må ha masse slanger og lufttank etc.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er jo et usvart tema så vidt jeg vet. Men kan hende man slipper unna noe slanger og sånn. Men må vel ha en kompressor til å få blåst opp dette igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kw har jo hatt en lignende løsning en stund, dog med hydraulik. den er også tuv godkjent ;)

tror

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må sikkert ha lufttank og kompressor +++ er jo luft dette også bare det brukes til å løfte bilen litt for å komme over hindringer og diverse....

KW har hatt dette systemet en stund ja men da på hydraulikk og dette er også TÙV godkjent .... har et slikt sett på vei til meg

http://www.kw-suspensions.eu/int/kw_hls.php

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Tore, hva kom det settet du kjøpte på totalt da? Så ikke så dumt ut med hydraulikk heller nei.

Også når det er Tüv godkjent, er blir det garantert godkjent hos statens vegvesen så lenge det er innenfor grensen tuv har satt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jan Tore, hva kom det settet du kjøpte på totalt da? Så ikke så dumt ut med hydraulikk heller nei.

Også når det er Tüv godkjent, er blir det garantert godkjent hos statens vegvesen så lenge det er innenfor grensen tuv har satt?

Jeg var heldig å fikk tak i et lite brukt sett til en tredjedel av hva det koster nytt :) derfor jeg slo til ....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det til KW er et flott sett, vi har brukt det.

Det skal brukes avslått under fart og kan pumpes opp over dumper etc men går automatisk ned ved en vis hastighet. Så du stiller bilen som vanlig på godkjent høyde og kan da gå opp fra den høyden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.