#1 Skrevet Desember 2, 2013 har en passat 1998mod 1,8t, men bilen vill ikee gå ordentlig på turtallet enten går den 500-800 omr/min, fra 800 til 4000 fjusker den veldig, kommer jeg over 4000 så går den fint, men kan da ikke slippe den under 4000 omr/min. har feilsøkt, men sier at gassspjelhuset er ødelagt, har byttet denne delene, men fortsatt ingen forandring. noen som har vært borti dette problemet her før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2013 Har du grunninnstilt gass spjeld etter bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 nei, åssen gjør man det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 2, 2013 Må inn på vagcom og grunninnstille det der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 2, 2013 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...