#1 Skrevet Desember 2, 2013 Hallo! Koblet opp US-moduler i helga, fikk det til å funke fint, meeen når jeg skulle kjøre bilen seinere på kvelden så skjedde det noe rart.. Interiørlyset blinket i ny og ne, akkurat som det var dårlig kontakt et sted på interiørlyset (speedometer osv) Det er skikkelig irriterende når du kjører på kvelden.. Noen som har opplevd dette? SOm sagt kom dette ETTER jeg monterte US-blinkers! Bilen er en golf 4 variant.. Også hvis jeg prøver å justere lysstyrken på lyset inni bilen, så hakker det liksom, ingen smooth justering som det pleier... Anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2013 Ingen som har opplevd noe problem med disse US-modulene? Har gått over ledningene og sjekka jordinga, alt ser egentlig fint ut.. Men interiørlyset blinker fortsatt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2013 Blinker også litt i interiørlyset da jeg vrir lysbryteren fra stilling "0" og til parklys.. Da er det vel modulene som ikke er helt gode? Hvordan moduler bruker dere?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...