#1 Skrevet Desember 2, 2013 Har noen her prøvd å bytte utveksling i bakdiff på quattro? jeg har en a4 b5 quattro og skal montere sperre, men diff med den utvekslinga jeg trenger er vanskelig og få tak i, jeg vurderer da og kjøpe en diff med annen utveksling og ta kronhjul og pinjong fra diffen som sitter i bilen min nå idag.. Har noen prøvd? Er dette mulig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 2, 2013 3:88 utveksling du har? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 2, 2013 (endret) 3:88 utveksling du har? Uten og være HELT sikker så er sannsynligheten stor ja. -99 a4 1.8TQ med ANB motor EDIT: Har 3.88 (DAJ diff) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2013 Er det ingen som har prøvd dette..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2013 Da må du isåfall bytte sånn at du har riktig utveksling i både girkasse og bakdiff Men om dette går å bytte over vet jeg ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2013 Da må du isåfall bytte sånn at du har riktig utveksling i både girkasse og bakdiff Men om dette går å bytte over vet jeg ikke.. er nettopp derfor jeg lurer på dette med bytting av utveksling.. lettere og få tak i sperre ned 4:11 og ikke 3:88 som jeg har... men da kunne jeg evt byttet utveksling fra 4:11 til 3:88 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2013 har også tenkt på dette, diffene er vel like utvendig, men usikker på om innmaten er lik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2013 har også tenkt på dette, diffene er vel like utvendig, men usikker på om innmaten er lik Da får vi kjøpe hver vår diff og prøve Ser ikke ut til at noen andre har prøvd så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...