#1 Skrevet Desember 2, 2013 (endret) Hei jeg lurer på om det er noen her som har en 80/90 Quattro tilsalgs? Må være femmer Mobil: 99251110 E-post: O.gust@hotmail.no Bare ta kontakt! Mvh Olav Gustavsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2013 Bump ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2013 Sjeldne saker det nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2013 Sjeldne saker det nå Det ekke tull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2014 Endret på kravene nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2014 bumper denne, noen som har noe gammelt, fungerende til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2014 Kan kjøpe 90'n min. Alt selges for rette prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 30, 2014 Kan kjøpe 90'n min. Alt selges for rette prisen. Takk før tilbudet hehe ! holder på med en bil nå, men tar kanskje kontakt med deg hvis det ikke blir noe med den andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 14, 2014 Jeg har en 89 mod 80 quattro som er godkjent ombygget s2 sedan om det skulle være av interesse. Pm meg for mere info :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2014 Har en 90q stående, eu-ok, står på skilter. PM for mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2014 Kameraten min har en 80 Avant med mye utstyr til salgs. http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=50043881 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 1, 2014 Takk for tilbud alle sammen ! Har ikke sjangs akkurat nå for tiden, men tar evt kontakt når pengene strekker bedre til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...