Tips til kule frontlykter til VW Polo 6N2

Anbefalte innlegg

Skal bytte lykter foran på min Polo pga løs reflektor og en avbrent ledning og har da sett litt på div. styling-lykter. Men ikke letet så veldig hardt,noen som har tips til lykter som er tøffe uten at det ser ut som noe som kommer ifra en Star Wars-film............???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er ikke letteste bilen å finne lykter til,er jo laget kun i 99-01 så ikke allverdens mange biler. Har sett litt på de org. xenon-lyktene men ofte skal selger ha noen helt hinsides priser for de : rolleyes Samme frontleppa som jeg har til min det der,men den skal lakkes sort matt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nåværende bud er på 600 kroner.. Du får følge med på auksjonen ;) Mektig pene lykter!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De lyktene som det linkes til er fra UK så de vil lyse feil vei. Om det går ann og flytte på lysbilde på lyktene vet jeg ikke, men kan være verdt og sjekke hvis du sko vurdere disse.

Ellers så syns jeg de originale lyktene er finest på disse bilene... Men det er nå min mening.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lå et par av xenon-lyktene på Tyskebukta, kjøp-nå pris var 350 euro. Forsåvidt ikke så gæærn pris for et par xenon-lykter, men da er du likevel bare halvveis. Tviler nemlig på at de er plug&play, så da må du styre med en haug ledninger i tillegg. Til sammenligning så har min bil 5 ledninger til halogenutgaven, og 12 eller 14 ledninger til xenonlys.

Så selv om originale xenon ser bedre ut, så er nok originale eller angeleyes 1000 ganger enklere å montere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemt å oppdatere denne jeg men det ble orginale lykter ja.......org. xenon-lykter er det som frister mest om det skal byttes. Bare jalla alle de andre : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginale xenonlykter ligger på ca 8k i Norge etter rabatt, men jeg har kjøpt 2sett fra Tyskland til ca 4 med frakt :) Uten tvil verdt hver krone! :D (hadde bare gamle bilen min fortsatt sett like bra ut som på bildet over her....... :( )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.