#1 Skrevet Desember 3, 2013 Heisann. Kjøpte meg ein 97 vento 1.6 bensin. Og når bilen står av, og eg blinker med langlys så slår kupevifta og varmetrådene i bakruta seg på, det er kun på når eg holder inne lysbryteren ved rattet.. nokon som ander kva som gjer dette?? Takkar for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 3, 2013 Går varmetrådene bak på uansett om bryteren for varmetråder er på, eller ikke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 3, 2013 Prøv og se om vindusviskerne fungerer også. Er så langt jeg har funnet ut helt normalt, etter å ha testet på x antall VW fra samme tidsepoke, uten at disse har hatt andre relevante feil: Golf MK2/3, Vento, Passat, Corrado osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 3, 2013 Norsk bil eller bruktimport? Veldig ofte så skjer dette på bruktimprterte biler, det skjer en slags feil som egentlig ikke er en feil, men heller et overslag, når det kobles opp automatiske kjørelys. Ettersom lyshornet er drevet direkte fra batteriet, og ikke over tenning, så setter du spenning på kretser som normalt er koblet over tenning, når du trekker i bryteren for å blinke med lyset. Dette skjer ikke på norske biler, men jeg har sett det mange ganger på biler med ettermontert lysautomatikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...