#1 Skrevet Desember 3, 2013 (endret) Lurer på hvor mye effekt en orginal clutch på en s2 med 3b motor takler. Girkassa mi røk tidligere i år, å da ble det satt inn ny orginal clutch på bilen. Har 280 chip montert, men har lyst på rs2 opsett, så lurer da på om jeg kan kjøre med det uten å måtte ned med kassa igjen med en gang å bytte til forsterka clutch? Tenkte på feks et "380" oppsett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2013 Sikkert noen som har erfarnger ang orginal clutchen, slipper den ved pådrag eller lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2013 går en s2 i rissa her med fult rs2 oppsett.kjører på orginal clutch i hvertfall han. ingen antyding til sluring el svid lukt der i hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 13, 2014 Får se hvor lenge den orginale varer da, før jeg skifter:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 13, 2014 Får se hvor lenge den orginale varer da, før jeg skifter:) Er vell ikke store forskjellen på S2 3b og S6 AAN, men jeg kjørte med 360hk og fullt RS2 oppsett. Clutchen holdt fint den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...