#1 Skrevet Mai 26, 2005 Hvis jeg presser rattet opp eller ned, så er det en liten slakk i det. Fant opphengsskruene til rattstammen, å skrudde de skikkeli fast. Men er fortsatt litt slakk, etter nærmere etterforskning er den slakken nederst på stammen - der som den vinkel-koblinga står. Er det et lager som kan byttes nederst i rattstammen, eller må jeg bytte rattstamme? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2005 Hvis jeg presser rattet opp eller ned, så er det en liten slakk i det. Fant opphengsskruene til rattstammen, å skrudde de skikkeli fast. Men er fortsatt litt slakk, etter nærmere etterforskning er den slakken nederst på stammen - der som den vinkel-koblinga står. Er det et lager som kan byttes nederst i rattstammen, eller må jeg bytte rattstamme? Skal være noe lager et sted.. Men lurer på om det sitter ganske langt oppe på rattstammen... og mulig et litt lengere ned... Tror jeg har et nytt lager her som fulgte med en golf 2 dama kjøpte i tia... Som aldri ble byttet.... Så du kan nok bare kjøpe lagere ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2005 Skal være noe lager et sted.. Men lurer på om det sitter ganske langt oppe på rattstammen... og mulig et litt lengere ned... Tror jeg har et nytt lager her som fulgte med en golf 2 dama kjøpte i tia... Som aldri ble byttet.... Så du kan nok bare kjøpe lagere ja.. Jøss.. hmm. Har du anelse om hvor en kommer til for å bytte dette da? Må prøve å demontere rattstammen i helga, å titte litt.. takk for innspill 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...