#1 Skrevet Desember 3, 2013 Hei Jeg ønsker å kjøpe 3" downpipe til min A4 1.8TQ 98 mod. Da tenker jeg på hele veien ned fra turbo til catback eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2013 Har noe greier liggende. Men er bare katalysator erstatter. Fra turbo og ned mellom girkassen Kjøpt fra qwt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2013 Har noe greier liggende. Men er bare katalysator erstatter. Fra turbo og ned mellom girkassenKjøpt fra qwt Det er bare det lille røret? Har du bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2013 Katalysator erstatteren fra qwt fra være 3" downpipe ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 6, 2013 Katalysator erstatteren fra qwt fra være 3" downpipe ja:) Ja det vet jeg, men vil ha hele veien ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2013 Denne går jo fra turbo til der orginal kat slutte så etter dette er det jo bare eksosanlegg. Så hvis det er mer enn downpipe du er ute etter må du vel få tak i 3" eksos? Hvis ikke jeg missfortår:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2013 Denne går jo fra turbo til der orginal kat slutte så etter dette er det jo bare eksosanlegg. Så hvis det er mer enn downpipe du er ute etter må du vel få tak i 3" eksos? Hvis ikke jeg missfortår:) Det jeg tenker på er en som går helt ned til der catback begynner vet at bsr selger, med koster litt nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 6, 2013 MÅ du ha 3"? TechtonicsTuning har hvertfall i 2,5". Brukte denne selv. God passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2013 Den fra qwt går til der kat slutter. Altså der catback begynner:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 7, 2013 Vil helst ha 3" Vet at de selger den lille cat erstatteren, men det er jo en del etter den som går ned under bilen. Om ingen har det så kjører jeg jo bare med org kat til jeg bygger noe seriøst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...