Anbefalte innlegg

Hei

Jeg ønsker å kjøpe 3" downpipe til min A4 1.8TQ 98 mod. Da tenker jeg på hele veien ned fra turbo til catback eksos.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe greier liggende. Men er bare katalysator erstatter. Fra turbo og ned mellom girkassen

Kjøpt fra qwt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noe greier liggende. Men er bare katalysator erstatter. Fra turbo og ned mellom girkassen

Kjøpt fra qwt

Det er bare det lille røret? Har du bilde?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Katalysator erstatteren fra qwt fra være 3" downpipe ja:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Katalysator erstatteren fra qwt fra være 3" downpipe ja:)

Ja det vet jeg, men vil ha hele veien ned :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne går jo fra turbo til der orginal kat slutte så etter dette er det jo bare eksosanlegg. Så hvis det er mer enn downpipe du er ute etter må du vel få tak i 3" eksos? Hvis ikke jeg missfortår:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne går jo fra turbo til der orginal kat slutte så etter dette er det jo bare eksosanlegg. Så hvis det er mer enn downpipe du er ute etter må du vel få tak i 3" eksos? Hvis ikke jeg missfortår:)

Det jeg tenker på er en som går helt ned til der catback begynner :) vet at bsr selger, med koster litt nytt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den fra qwt går til der kat slutter. Altså der catback begynner:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst ha 3" :)

Vet at de selger den lille cat erstatteren, men det er jo en del etter den som går ned under bilen.

Om ingen har det så kjører jeg jo bare med org kat til jeg bygger noe seriøst :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.