#1 Skrevet Desember 4, 2013 er det mulig å programmere coming home/ leaving home lys på min allroad. har lest mye på Google og sett på youtube men ikke sett noe særlig om det. Er det mulig i det hele tatt via vagcom??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 4, 2013 Jeg kan lite om dette, men på generelt basis kan si at det kommer ann på hvordan lysmodulen du har i bilen din i dag er. Det jeg har hørt, og lest, til sier at den må trolig byttes ut dersom du ikke har den funksjonen pr i dag. Så håper jeg andre retter meg om jeg tar veldig feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 4, 2013 noen som har prøvd dette på Audi med c5 kaross? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 4, 2013 noen kjappe linker: http://www.ebay.de/itm/COMING-LEAVING-HOME-Modul-Relais-Audi-A2-A3-S3-8L-A4-S4-B5-A6-S6-4B-A8-S8-TT-8N-/110757786767 http://www.ebay.de/itm/Kfz-Coming-Leaving-Home-Modul-fuer-Audi-A6-/360591826060 universal.. Tror det blir vanskelig med original. Som Christian nevner. Kommer det ann på kontroll modulen. Tvilsomt at c5 har det. Men hvem vet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 4, 2013 har sett noen av dem ja, men kunne tenke meg at det var originalt ellers så driter jeg i det hehe orker i noe sånn løsninger som muligens skaper mere problemer senere:p var faktisk veldig optimist på at det ikke var noe man kunne programmere inn i en såpass ny bil hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 4, 2013 Samme problemet med B5en, for en stund siden fikk jeg designet et printkort som gjør jobben Om du er intressert kan jeg se om jeg finner tegningene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 5, 2013 såpass ja hehe:o jeg tar imot med takk jeg, mye kostet noe slik tord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 5, 2013 Koster noen deler på clasern 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 6, 2013 Er også interressert til min 2002 allroad :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...