#1 Skrevet Desember 4, 2013 Ønsker å kjøpe Concert 1 i god stand Pm eller sms 99637321 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 6, 2013 Ønsker å kjøpe Concert 1 i god stand Pm eller sms 99637321 Blander litt med hvilke som er hva av disse spillerne. Gjorde ett søk og fant flere bilder av den med kasettspiller og er hjul i midten. Har en slik en fra a3 8l hvis det er riktig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 6, 2013 Slik en jeg ser etter, er den i god stand så er jeg interessert! pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 6, 2013 Ja den er i 100% stand dvs den var det før jeg tok den ut. Er fra bose anlegg i en a3. Send meg pm med nummer så skal jeg se om jeg får sendt deg bilde på mms:) (har komplett bose anegg om det er interessant) Så nå du hadde skrevet nummer i første post. Skal få sent bilde idag eller i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 fikk du tak i? har en ny i eske. dele nr 8e0 057 186 dx 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...