Anbefalte innlegg

Fy faen kona er helt rå!!

 

ImageUploadedByTapatalk1387920488.094245.jpg

ImageUploadedByTapatalk1387920503.593464.jpg

 

Forza 5 er også på vei i posten og kommer til uka!! Gleder meg sykt nå!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men la merke til at siden xboxen er kjøpt i utlandet så kan man ikke velge at man bor i norge, valgte united staes, fruen hadde også fått beskjed av han hun kjøpte den av at det var lurt og velge at man bodde i usa for da får man usa priser på spill på xbox store. Sjekket dette nå og ser ut som de fleste spill koster 59$ = 370kr, blant annet forza 5. Så det er jo egentlig ganske kurrant pris på nye spill.. Ulempen er at spillene er på ~40gb og de må lastes ned :P Ikke vet jeg hvor stor harddisk det er i den heller? Har heldigvis 100mbit her da, men tar fortsatt tid!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener det er 250 eller 500gb . Men er uttak for ekstern harddisk også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funnet meg en ny lekebil :) gøy å gå på bakhjulene under online multiplayer drag :P

liftoff3.jpg

liftoff1.jpg

liftoff2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bra grep med drag hjul i 5'ern? Siden du får til wheelie:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bra grep med drag hjul i 5'ern? Siden du får til wheelie:p

ikke bedre enn 4eren..(tror jeg) dette er noe man må tune seg til :P (gir ,luftrykk,dempere etc.) :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke lyst å dele litt hvordan du får wheelie? Prøvd flere ganger på Forza4, etter å ha googla litt, men ender alltid tragisk :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ikke lyst å dele litt hvordan du får wheelie? Prøvd flere ganger på Forza4, etter å ha googla litt, men ender alltid tragisk :P

 

På forza 4 går det ikke lengre,pga de har patchet det vekk av en eller annen grunn har jeg hørt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tatt noen bilder:)

 

GetPhoto.ashx.jpg

supra2.jpg

R8.jpg

SportQ.jpg

lp2.jpg

V8.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har skaffet meg dette spillet jeg også. :)

Jeg syntes det var mye vanskeligere enn de forrige forza spillene.

Har også Horizon 2 som har blitt litt mere brukt enn dette.

 

Gamertag : audi motorsport

 

Tok ett bilde av min Audi 90 IMSA GTO her en dag i godt driv nedover langsletta på LeMans : GetPhoto.ashx?game=fm5&id=3760016&full=t

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker jeg spurte i tråden tidligere om hva som er et lignende spill til PS4, men det har blitt sletta i forumkræsjen.. Noen som vet? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.