Anbefalte innlegg

heisann. ønsker og kjøpe turbo til min audi s4 2.2AAN da orginal turbo begynner å bli dårlig.

 

turbo må være større en orginal. er også på utkikk etter frontmontert IC. Komplett turbokit aller hellst.

 

Effektannlegg og rs2 grenrør(eller tilsvarende)

 

Svart skinn intriør kan også være av intresse ( sedan)

 

så si ifra hvis du har noe av dette :)

 

Slenger inn ett bilde av bilen i samme slengen :)

20130917_184147.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved forntmontert cooler må du/bør du vurdere å kjøpe rs4 fanger. Du vil IKKE skjære i stykker den du har. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ved forntmontert cooler må du/bør du vurdere å kjøpe rs4 fanger. Du vil IKKE skjære i stykker den du har. ;)

 

Tullpreik, siste han vil ha er noe så grusomt som rs4 look fanger på en pen c4...

 

er fint plass til intercooler bak s6 fanger, noe trangere på s4, men lar seg fint gjøre. Det krever noe sliping innvendig, men ingenting som synes eller har noe praktisk betydning. 2.5'' inn/ut på en 300x450mm ic er greit å få til, 600mm lang går og om det er behov.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har komplett gt3071r oppsett (inkl. hjerne med chipper, fra 034motorsport) kjørt 15-20.000 km, 400hk-ish i motor, fmic og svart skinninteriør(elektriske seter, bakseter, dørtrekk og hattehylle m/rollo) fra s4 sedan liggende jeg, send meg et bud om noe av det er interessant :)

 

Edit: For ikke å lage nytt innlegg med OT; man får det bra med fmic på s6 :)

 

5412_252370385326_826660326_8339224_7009

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

audi.jpg

 

Ja, at det er større plass på s6 visste ikke jeg, men kom ikke her å si at dette her er kledlig!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 480-500kit:)

Garrett turbo

Grenrør

550 dyser

Hjerne med chip fra jonus

Lmm med 92mm hus

 

Kan brukes med 7a kammer el lignende

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har sendt mld på begge turbokit nå:) ska vell klare å få ic på plass på en vettiare måte enn han på bilde oppfør :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men hva er effektmålet ditt ? du kommer langt med origilal s4 cooler i alu (ikke s6) Om du ikke skal rase rundt på en liten bane burde du greie å hente ut 400hk på den originale.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen plass man kan finne frontfanger til denne? ikke orginal fanger. det eneste jeg har kommet over er rs4 fanger, å den synes jeg ikke noe om..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.