#1 Skrevet Desember 5, 2013 Hei Får feilmelding på v.kjørelys foran på min 2006 A6. Ikke xenon men den Day time 21w pæra. >Har byttet pære, men feilen vedvarer. Noen som har noe tips? Ble slik etter at jeg tok ut pæren, da den gamle faktisk hadde ryki. eventuelt noen som vet hvordan man kan tvinge på de lysa? er jo ikke akkurat lyst om dagen, så den går rett på xenon. Prøvd å lyse på regnsensoren uten hell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2013 På sciroccoèn min så er det bare å sette lysbryteren i 0 når motoren går. Da er det kun DRL som lyser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2013 prøvde det nå. å da kom de ja. men feilmeldingen er der like fordømt... men parklyset på samme side lyser ikke. Går de på samme feilmelding? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2013 Kan være at justmotoren til lysene har slitt hull på isolasjonen på ledningene inne i lampa. Det har vært tilfelle på enkelte tidligere. Park parene har egen varsling Btw :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2013 prøver å bytte den pæren i dag, så får vi se om det gjør susen. (park altså) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 6, 2013 skiftet parkpære i går... en skikkelig drit jobb... og da ble feilmeldingen borte:) jiha!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...