#1 Skrevet Desember 5, 2013 Får ikke kontakt med ecu på min Audi A8 d2 2.8 30v. Bilen går som normalt men får ingen komunikasjon med motorstyring. får lest ut feilkoder osv på andre ting. Har søkt en del rundt dette å det ensete jeg finner ut som kanskje kan være feil er at det er byttet fra concert spiller til uorginal, men er usikker på om dette her noen betydning? Lurer åsså på hva som gjør at vindusviskerene stopper i rett posisjon når di bare får en startpuls. kan stoppe di hvor som helst, men på interval stopper di som de skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 5, 2013 Motor i gang når du kjører diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 5, 2013 har prøvd både med motor igang og med kun tenning på. kommer som sagt inn på div andre ting med vag com men ikke motorstyring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 5, 2013 Prøv og ta ut spilleren og kontakten på denne. Da tipper jeg du kommer inn på ECU. Vært borti det flere ganger... Angående viskerne dine kan det være enten viskermotor (def.selvparkering) eller viskerrelé. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 5, 2013 Vindus visker armen siter fast, Hvilken model er bil? er org. rediospiler eller ettermontert?,uorginal diagnose kabel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 5, 2013 skal prøve å ta ut spilleren, er orginal kabel. viskerene går helt fint. men hvis jeg slår di av stopper di med en gang i den posisjonen di er, samme om jeg gir di en puls. av og til kan di returnere til stoppposisjon. hvor sitter viskerreleet? bilen er en 1997 mod. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 6, 2013 Intervallrele for frontrute spyler/visker Nr-5 Fotbrønn 1 Fra venstre til høyre 5-e eller fra venstre side er andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...