#1 Skrevet Desember 5, 2013 har en golf 2 baklukespoiler jeg tenkte ha på min bil men har ombestemt meg;) slik ser han ut denne er brukt..men har pusset den ned hele veien og lagt 2 lag med fyller og så mattet ned igjen.Så skal være klar til lakk evt. noen som vil gi 1000kr for denne? Er av merket MATTIG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 13, 2013 buump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 13, 2013 Jeg kan gi 500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2013 bud på 500kr + frakt er notert;) Noen høyere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2013 Er det bremselys i denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 19, 2013 beklager dårlig beskrivelse. Ja det er bremselys i denne med lang ledning, LED 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2013 Buuump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 6, 2014 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...