Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har fått skikkelig rådebank, da det nesten ikke var igjen noe av rådelageret. Så jeg er litt i tvil om jeg kanskje har banket skjeiv veiva og kanskje blokka. dette har jeg blitt fortalt isåfall.

 

så jeg vil sjekke om det er noen der ute som har en komplett blokk som er startklar med alt det andre som jeg har! :)

 

-Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har blokker stående. 7A bla ink stempler å råder. Billig må bort.. Står å samler støv i kroken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har blokker stående. 7A bla ink stempler å råder. Billig må bort.. Står å samler støv i kroken.

 

Heisann.

Jeg vet ikke alt om denne motoren. Så du mener 2,3 7A blokk passer med 2,2 3B topp? Og er det de samme målerene på blokka? Tenker da på ledningsnette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jess da. Flere som bruker slike applikasjoner grunnet volum og komp på over 10.fin sak for di som kjører sprit. Ville nok selv dreid ned noen tiendedeler på stempel.

1000lapp ved henting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå du har hatt rådebank er det mulighet for at den store enden i råden er banket oval, så bytte av blokk er nok det beste for deg ja!

10 i komp går nok fint på bensin så lenge den er orginal og litt på den rike afr siden! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå du har hatt rådebank er det mulighet for at den store enden i råden er banket oval, så bytte av blokk er nok det beste for deg ja!

10 i komp går nok fint på bensin så lenge den er orginal og litt på den rike afr siden! :D

 

Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener med orginal. Men det er en 280chip i hjernen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

orginal, mener jeg 220hk. for hvis du kjører på 1,5bar eller noe sånt på den lille turboen blir det mye vvarm luft av det som lettere fører til tenningsbank. du har sikkert ikke bredbånds lambda i eksosen heller da? for hvis du går for en 7a maskin (noe jeg ville gjort) blir kompen høyere og volumet, derfor trenger du mere bensin, ihvertfall vite hva afr er.

 

den bør ligge på ca 12-12,5 ved full gass og høyt turtall.

Dersom den går magert kan du gjøre to ting, justere opp bensin trykket eller ny justert chip.

Den vil nok muligens gå litt bedre med høyere komp/volum og mer bensin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller du kan få kjøpe en AAN bunndel med urørt innmat for 6000,-. Må hentes.

Samme bunndel som 3B, bare og flytte over alt utvendig fra din 3B.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for alle tilbudene! :), men fikk kjøpt av en kompis ei blokk, så no håpe e d bli! :D

Snakkes

 

Rådelageret:

ahusege2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.