Hvilket takstativ/skistativ/takboks til Audi A8 2003-10?

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sjekket rundt på sidene til Thule, Mont Blanc og Whispbar, og det er kun Whispbar som har oppført A8 D3 i katalogen. Noen som har noen tips om hva som eventuelt kan funke?

 

Noe slikt hadde vært perfekt: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=45521290

 

Også interessert i lavtbyggende modeller av takbokser, som et alternativ til skistativløsningen "Wingbar" som Thule leverer.

 

Mvh

Eivind W.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan sjekke med Ken Eric Nystøl her på forumet. Han har kjøpt takboks til sin A8 tror jeg....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en fordel å kjøpe Whispbar?

 

Eneste som ser ut til en Audi a3 hvertfall.. (Liker at den er lavtbyggende)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt mulig selve festene er "lavtbyggende", men den skistativløsningen de har innebærer at skiene blir løftet unødvendig høyt synes jeg.. (ut i fra bildene). Da må jeg i tilfelle gå for stativ+skiboks. Jeg kjører omtrent aldri med takstativ uten å ha ski(boks) på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aha! Det forklarer litt :)

 

Jeg tenkte kanskje man kunne montere Thule sitt utstyr på alt omtrent jeg :) Jeg har ingen erfaring med dette altså. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar opp denne igjen. Det er mulig å montere Thule sine skistativløsninger på Whipsbar sine takstativ. Det samme er mulig med Audi originale takstativ. Thule leverer ikke takstative til Audi A8 2003-2009.

 

Er det noen som har erfaring med originale og Whispbar takstativ på A8, og eventuelt har noen bilder å legge ut av den originale løsningen?

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.