Webasto varmer motor, men ikke kupè

Anbefalte innlegg

Har de siste par dagene oppdaget at Webasto bare varmer motoren og ikke kupèen. Leste litt i boka og forstår det slik at den vil slå seg av ved dårlig batteri, men da antar jeg at det menes hele systemet? Jeg tror heller ikke jeg har dårlig batteri.

Tips?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med du må sette temp inne i bilen på HI eller full styrke av varme justeringen din. og vifte bør stå på trinn 1! åssen bil er det snakk om btw?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres litt merkelig ut. Har aldri justert noe inne i bilen før. Bare trykket på fjernkontrollen og bilen har blitt varm og fin også inne i cupèen. Golf VI diesel 2012 mod. med originalmontert anlegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vifter og temperatur må være på, akkurat som når man kjører.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står til en hver tid innstilt på 22 grader, auto high og dual. Når jeg kommer ut i bilen lyser alt som det skal på clima, men ikke lampene som viser at vifte går. Jeg har prøvd å trykke den på før jeg starter, men ingen reaksjon.

Starter jeg motor så starter vifta.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står til en hver tid innstilt på 22 grader, auto high og dual. Når jeg kommer ut i bilen lyser alt som det skal på clima, men ikke lampene som viser at vifte går. Jeg har prøvd å trykke den på før jeg starter, men ingen reaksjon.

Starter jeg motor så starter vifta.

Akkurat, viften inne i bilen går ikke. siden bilen din er 12 mod så hadde jeg satt den på verksted, du har jo garanti på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaja, for all del, blir vel en tur innom Møller om dette ikke bare var en bagatell som jeg gjør feil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mest sannsynlig styringsrelee som gjør at viftene skal starte ikke slår inn. Lever på verkstedet for å få dette fikset på garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Fikk du løst problemet?

Jeg har samme problem på min Tiguan som er utenfor garanti :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var faktisk på verksted på mandag. Var vist en feil i programvaren som gjorde at bilen trodde at det var lite strøm på batteriet og derfor koblet ut vifte. Smal sak og nå fungerer det optimalt igjen.

Det lå aksjon på denne feilkoden fra fabrikk så om det er samme hos deg bør de ordne det fritt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.