Kode nytt instrumentpanel opp mot navienhet i passat 08 modell.

Anbefalte innlegg

Da var det montert nytt ratt og instrument i passatn, men oppdaget at i instrumentet at det kun viser kjørekomputer. Ingenting fra radioen kommer i instrumentet, ikke radio, gps eller telefon. Ingenting kommer opp.. Jeg vet det skal kodes ett eller annet der, men er ikke sikker på hvordan. Har tilgang til wag-com. Men er det noen som har en oppskrift, link til å kode nytt instrumentpanel i norges land?? Da har jeg blitt glad da. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk can-gateway, i installation list, at der er huket av for navigasjon,radio og telefon.

Sjekk også, hvis det er RNS510, at BAP ikke er aktivert (rød kjørecomputer) Skal kun være aktivert med hvit kjørecomputer.

Hvis du har byttet til hvit kjørecomputer, er der fare for at handsfree ikke er kompatibel. Ikke alle handsfreemoduler takler hvite instrumenter.

Hvis du endrer parametre i gateway, navigasjon osv. napp strømmen på bilen etterpå i et par minutter for sikkerhets skyld, for å resette navi osv.

Håper dette er til hjelp:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du må vel programmere navien utifra hva slags utstyr da har i bilen. bruk longcoding hjelpern i vagcom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det håper virkelig jeg og. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iallefall slik på min skoda med rsn510, byttet ut til en brukt pga min ikke leste dvd lengere. kodet den slik den gamle var.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ha æ fått lånt mæ vagcom, fått hjølp, men ikke nå mulighet te å kode instrumentet mot navienhet... Går det virkelig ikke an å få dette til å passe ilag?

Hilsen en ganske oppgitt herre... :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Daaaaa verka navien mot instrumentet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare synd at ikke ryggekameraet virker etter at jeg oppdaterte navien.. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

oppdatert software? må ikke kode det inn igjen da?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, har oppdatert fra 1000 til 3810 på navien. Men var ikke klar over at den må kodes igjen. Får jo feilmelding, som jeg ikke kan slette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva måtte du gjøre for å få navi inn på instrument?

Var en snodig sak det der.......

Var ikke klar over at der ikke var valg for BAP i de nyere firmwareversjonene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slapp av!! ;) Den er det, det var bare at den var nedom hiddenskjermen... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

QUOTE=Espen Heimsvik;2878806]Slapp av!! ;) Den er det, det var bare at den var nedom hiddenskjermen... ;)

Hehehe. Ja noen ganger blir det så lett at det blir vanskelig:p

Funnet ut av ryggekameraet da? Er nok koding av navigasjon det også.

Det med nyere ratt og plunderet du hadde, tror jeg nok bare kan være at du har hatt noen kontakter som ikke har vært helt på plass. Enten fra rattstammeelektronikken, eller airbagkabelen, den lille pluggen som går inn i elektronikkboksen som sitter i selve rattet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bestilt ny elektroboks i dag, jeg byttet boks når tenneinga sto på, å den virket ikke etterpå. Det var jo lys i knappene og de virket før jeg gjorde akkurat det. Etterpå virket ikke engang fløyta. + at det ikke ble lys i knappene.

Finner egentlig ikke noe fornuftig koding på ryggekameraet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig det med boksen. Men som du sier, hvis alt er dødt, vil jeg tro det er feilen.

Koding på ryggekamera ja.... Det har jeg faktisk aldri kodet selv, så der kan jeg ikke hjelpe deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra d ordnet seg espen:)

For håpe ny rattstammemodul bli tingen for å få rattet opp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra d ordnet seg espen:)

For håpe ny rattstammemodul bli tingen for å få rattet opp!

Ja, æ krysse fengran fer det ja. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.