#1 Skrevet Desember 8, 2013 Noen som veit hvor jeg kan få tak i LED pærer til bremselyset i spoileren på en Audi A6 C4 Avant? hjelper mye om noen har marknaden på sokelen på de pærene. takk =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 12, 2013 Ingen som veit om noen som selger dette i nærheten av oslo / drammens området? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 12, 2013 Er ikke LED pærer. Mener de har sånne på biltema. Kan være lurt å masere de litt i sokkelen da kontaktfeil ikke er helt ukjent. Trodde jeg hadde mange defekte, men var ingen etter litt electroclean og sliping. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 13, 2013 Ok, om jeg ville ha ikke led hadde jeg kjøpt fra møller men vil ha led fordi jeg har kjøpt meg nytt lys fra møller, men tror jeg har funnet riktig nå Bestilte disse: http://www.stylingwebben.se/belysning-for-fordon/led-lampor/12-volt/instrumentbelysning/t5-w2x4-6d1/p/t5-led-lampa-3x-3528-smd-12v 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...