#1 Skrevet Desember 8, 2013 Noen som vet hvordan jeg kan "adaptere" en ny fjernkontroll til webasto'n? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2013 Av med batteri på bilen, vent et minutt, kople på igjen, og vent 5 sekunder, deretter hold inne "off" knappen i 5-10 sekunder. Så slipp. Da skal den fungere. Gjorde det på min 12 modell Touran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2013 Da må jeg prøve det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 funket ikke. Så spørs vel om det har vært fjernkontroll på denne da. trodde i utg pkt det i og med at det er programmering via mmi osv. Altså ikke kun en tilleggsvarmer. Har en ny T91 modul. Men noen som vet hvor disse er plassert i en A8 D3? regner med det er en T90 som sitter der. Men en t91 skal vere kompatibel mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2013 Fikk den til med vcds :-) Møller mente det ikke gikk med T91 kontrollen, men gikk fint som bare det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 25, 2020 Faen deg Rune!!! For ikke å skrive hva du gjorde for å fikse, og for nå å ikke være medlem lenger.. Argh..! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...