#1 Skrevet Desember 8, 2013 Beklager om dette blir feil fora. Men hvilken olje skal min passat ha? 2006 2,0tdi bkp motor med pumpedyse 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2013 castrol har jo jeg alltid jeg kjørt på min bil, Castrol Edge Turbo Diesel 5W/40 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2013 Det står i instruksjonshefte.. Så lenge du holder deg innenfor spesifikasjonene skal du være trygg.. Det er mye meninger om olje , det som det stort sett er enighet om er at hyppige skift av olje og filter er mye viktigere enn om det står Biltema eller Castrol på kanna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 Hvis du har dieselpartikel filter skal du bruke olje med spekk vw/audi 507.00,dette gjelder om du skal kjøre tid/km service eller longlife.Har du ikke dieselpartikkelfilter og skal kjøre tid/km service kan du bruke vw /audi 501.00 olje.Hvordan oljemerke du bruker er opp til deg.Her kan du legge inn reg nr ditt og få vite litt mer om olje til bilen http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041421&contentId=7074859 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Takk for svar. Noen som kan beskrive hvor oljefilter sitter på denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...