Anbefalte innlegg

Beklager om dette blir feil fora. Men hvilken olje skal min passat ha? 2006 2,0tdi bkp motor med pumpedyse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

castrol har jo jeg alltid jeg kjørt på min bil,

Castrol Edge Turbo Diesel 5W/40

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står i instruksjonshefte.. Så lenge du holder deg innenfor spesifikasjonene skal du være trygg..

Det er mye meninger om olje , det som det stort sett er enighet om er at hyppige skift av olje og filter er mye viktigere enn om det står Biltema eller Castrol på kanna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du har dieselpartikel filter skal du bruke olje med spekk vw/audi 507.00,dette gjelder om du skal kjøre tid/km service eller longlife.Har du ikke dieselpartikkelfilter og skal kjøre tid/km service kan du bruke vw /audi 501.00 olje.Hvordan oljemerke du bruker er opp til deg.Her kan du legge inn reg nr ditt og få vite litt mer om olje til bilen http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=9041421&contentId=7074859

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Noen som kan beskrive hvor oljefilter sitter på denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.