#1 Skrevet Desember 8, 2013 Heia.. Søkte litt rundt uten å finne noe som oppleves som dette.. Har en 08 Audi A8 4.2 TDI som helt tilfeldig plutselig mister 90-95% av kreftene sine. Av og til hjelper det å stoppe og starte bilen, men noen ganger er det bare slik en stund og så går det over av seg selv. I dag når dette problemet oppstod hadde jeg problemer å komme opp i 70km/t på E18 noe jeg syntes er merkelig. Noen som har vært borti noe slik før? Vag-Com = 0 feil, Ingen lys som tenner ved feilen i instrument osv. Alt som normalt med unntak av effekt. Takker for innspill. Mvh Audun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2013 av erfaring kan LMM lage slike feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2013 Takk Lars. Søkte litt på det og viser seg den ikke gir noe feilmelding før den er helt død. Skal se om jeg kan hente noe verdier på Vag-com'n for denne sensoren. Kan dette også være grunnen til at den lugger litt i tillegg? (Ikke bare når den har redusert effekt, men hele tiden). Mvh Audun 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 Du kan jo sjekke A/F forholdet i vagcom, sjekke hva LMMen registrerer av luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Takk Lars.Søkte litt på det og viser seg den ikke gir noe feilmelding før den er helt død. Skal se om jeg kan hente noe verdier på Vag-com'n for denne sensoren. Kan dette også være grunnen til at den lugger litt i tillegg? (Ikke bare når den har redusert effekt, men hele tiden). Mvh Audun Det er ikke umulig det, dårlig lmm kan gi mange rare feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2013 Flott! :-).. Da skal jeg ut å leke litt med Vag-com'en og se om jeg kan finne LMM'en. Hva skal normale luftmengder være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...