#1 Skrevet Desember 8, 2013 Hei! jeg har et problem med min caddy 1.9 2009 feks. Når jeg står i fri og trykker clutchen inn så kommer det en slags skrapelyd inntil jeg slipper igjen, da blir den borte. Noen som har erfaring med dette og vet hva dette er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 8, 2013 Enten utløserlageret eller nålelageret i svinghjulet er det som slår meg i farten. Kassa må nok ut uansett;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 8, 2013 Høres ut som utløserlager slik jeg oppfatter det vertfall. Akkurat slik var symptomene på konebilen her nylig, og det endte med bytte av clutch fordi ho ikke hadde lagt merke til lyden tidlig nok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 8, 2013 Stiller meg bak utløserlager! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 8, 2013 Var detta dyre saker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 8, 2013 Lageret er ikke dyrt, det er jobben som er dyrt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 8, 2013 hvor mye vil du tippe ca? 10 laken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 9, 2013 Noe sånt da jobben er nesten lik bytting av dobbelmasse svinghjul og det er 19k ikl 9k i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2013 Jeg sendte den til møller, taksering på 30 000 men det var garantisak, så jeg er bare happy ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...