#1 Skrevet Desember 9, 2013 Hei Har en 2001 Passat STV. når motoren har fått opp litt temp kommer det stabil og go varmluft. men med en gang jeg kjører i motbakke forsvinner varmluften. når jeg så kommer på toppen av bakken og terrenget flater ut kommer varmluften tilbake. noen som har opplevd lignende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2013 Du må bruke diagnose. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2013 tiviler på at diagnose hjelper her. Enten har du for lite kjøleveske ellers mulig du har luft i systemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 10, 2013 Tviler og på diagnose. Er nok mest sansynlig luft i Varme app. registeret Hvordan er lufte prosessen? 1. Løft exp tank ca 10 cm og trekk tilbake slangen på ene stussen på varmeapp reg? skal motoren gå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 10, 2013 Om du har det luftehullet på slangen til varmeregisteret, så trekk slangen tilbake til det kommer vann ut av hullet. Sett klimaanlegget på fullt med høy varme, og motoren skal gå. Når det kommer en fin vannstråle fri for luftbobler har du ikke mere luft igjen Motoren må kansje ha noe turtall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 10, 2013 perfekt har ikke gjort dette med motoren i gang. Har bare hevet exp tanken for så å vente til jeg fikk en fin stråle. satt tanken på plass og vært førnøyd med det. skal prøve å gjøre dette med motoren i gang nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...