#1 Skrevet Desember 9, 2013 (endret) Selger min lite brukte intercooler pga jeg får ikke plass til denne og i tilegg kjøre med s4 A/C radiator. Rørerne er selvgjort , men passer bra. Du trenger slangestuss ifra turbo og den lange slangen ifra gasspjeld i tillegg. ca pris 1500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2013 Opp!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2014 mål? 2.5" inn ? kjører du med klimaradiatoren på bildet? og hvor mye av fangeren må det kappes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 2, 2014 byr 1000kr uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2014 Ble dessverre solgt igår for 1000kr. , men ja . kjørte med klimaradiator der. I mine øyne umulig å få på en vettug fanger med så tykk klimaradiator. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...