#1 Skrevet Desember 9, 2013 Får jeg kjøpt disse i Norge? http://www.ebay.com/itm/171167959988?item=171167959988&viewitem=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 9, 2013 Sjekket feks P&R? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 9, 2013 Hvorfor ikke kjøpe de via Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 9, 2013 Sjekk med P&R som nevnt, eller BS Bildeler. De skaffer mye. Men som navnebror sier, hvorfor ikke kjøpe rett fra ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 9, 2013 Hadde vært enklere og kjappere om noen har de inne her i landet Men jeg har handlet en del fra ebay, så finner jeg de ikke her kan det hende jeg tar de derfra... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2013 Nå er lyktene på vei fra USA Så får jeg se hva jeg får 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...