20" felger til Audi B8 avant

Anbefalte innlegg

Heisann. Til våren tenker jeg å få tak i 20" felger til min Audi B8 avant. Noen som har anbefalinger av dim som passer bra? Kom gjerne med felg og dekk dim. Synes det er penest når felgen går jevnt med hjulbuen (lovlig).

 

Er veldig gira på RS6-2 felger. Hva er penest på en sort Audi b8 avant, sølv eller gun metal?

 

Hvordan blir bilen i høyden med 20" felger? MÅ man ha senk? Jeg hadde en passat tidligere og den MÅTTE ha senkesett, så ut som en pickup uten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS6-2 er litt oppbrukt på B8 syns jeg, men det er safe. Med S-Line understell blir det levelig hverdagshøyde med 20".

Jeg tror A7 felger i gunmetall i 20" vil være lekkert. Særlig hvis du liker litt OEM look

 

Edit: Disse felgene

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann. Til våren tenker jeg å få tak i 20" felger til min Audi B8 avant. Noen som har anbefalinger av dim som passer bra? Kom gjerne med felg og dekk dim. Synes det er penest når felgen går jevnt med hjulbuen (lovlig).

 

Er veldig gira på RS6-2 felger. Hva er penest på en sort Audi b8 avant, sølv eller gun metal?

 

Hvordan blir bilen i høyden med 20" felger? MÅ man ha senk? Jeg hadde en passat tidligere og den MÅTTE ha senkesett, så ut som en pickup uten.

 

9x20 ET35 med 255/30 20 passer fint. Bør vel senkes litt da ja, minst 30mm.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

A7 er ikke helt min stil, men har kikket litt på rotor også, men greier ikke å bestemme meg ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slik var min med 9x20 ET35 og Sportsunderstell (-20mm):

 

1-2-2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha orginale rotor i 20" er jeg ganske sikker på at eneste alternativ er 8,5x20 ET 45 fra A6! Da bør du space ut litt. Rotor leveres jo også i 9x20" til RS4-5, men det er da ET26.

 

Leser du ikke er så fan av A7 hjul, men for og gi deg et inntrykk av hvordan de bygger i hjulbuen så legger jeg med et par bilder av min her :)

 

9x20 ET37 med 255.30.20

 

IMG_4182_zps4bfca2bf.jpg

 

Og her med orginale rotor 8,5x19 ET43 255.35.19

 

IMG_3641.jpg

 

Ellers så har du jo denne! med OEM 20" og orginalt s-line understell!

http://forum.vacn.no/showthread.php?145405-2009-A4-2-0TDI-Q-Avant-170HK/page10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.