Anbefalte innlegg

Prøver igjen, med ny pris.

Pris: 30.000,-

Km:298000

 

Bilen er i god teknisk stand, interiøret er det INGENTING å si noe på uten om at ene feste til koppholderen har sluppet tak.

Utvendig har bilen sine småe "bruks" skader, av rust som er på bilen er det en liten bungel under baklykten og skjermen (se bilde), samt noe i hjulbuene framme som jeg tok ifjor sommer men ser at dette trenger en liten runde til siden jeg tydeligvis ikke har gjort god nokk jobb (dette er ikke noe du ser med mindre du stikker hode inn i hjulbuen, er overflaterust så er bare jeg som ville tatt det før det blir værre). Den har noen merker på bakfanger som du først ser vist du ser nøye etter.

 

Div ting som jeg har gjort siden sommer 2012:

-Montert H&R monotubes coilovers (justerbart, godkjent i vognkort)

-19mm krengningsstag bak fra 034motorsport

-Interaction lm 18X8 med 225/40/18 (så og si nye dekk) nye vinterdekk (piggfri)

-Skiftet bremseskiver fremme

-Skiftet bremseklosser fremme og bak

-Overhalt calippere fremme og nye bake

-Skiftet olje og filter hver 10.000 km

-Luftfilter X 3 ( pga mye veistøv i haugesund.)

-Nedre bakre og fremre bærearmer høyre side fremme

-Termostat

-Vannpumpe

-Toppakning

-Kjølevæske

-Vakumpumpe til sentrallåsen

 

Orginale dempere/fjære og div andre deler følger med.

 

Vannpumpen og toppakning ble byttet i sommer (2013) fordi bilen gikk seg varm, tok av toppen først men toppakingen var ikke problemet, den var dårlig for bilen drar mye mer jevnt nå?? Men det var plastikkskovlene som var delt seg, står vannpumpe med stålskovler i nå.)

 

Tannstangen burde byttes evnt overhales.

Har og oppdaget litt olje rundt bakdiffen men dette var for 7 mnd siden, ingen ulyder i diffen så tror dette er oljesøl fra motor som har hengt seg på bak klokken.

 

Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.

 

59_772051729_xl.jpg

 

Ta kontakt på: 91348976 for mer info.

59_11167922_xl.jpg

59_420610084_xl.jpg

59_436680699_xl.jpg

59_459361042_xl.jpg

59_764120379_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor må tannstaget byttes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fordi det er slakk i den, kan og eventuelt overhales. Har konstatert at dette er på høyre side, mest sansynligvis i ett av de siste leddene før endeleddet.

gfdg.PNG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så slakken er ikke i det indre leddet? nr13 på bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye slakk er det snakk om? Går det ikke an og kjøre bilen sånn som det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager virkelig at jeg ikke har svart her, har skrudd på bilen i romjula og fikk influensa pga kaldt betonggulv.. Men har fått vekk lyden, det var et dårlig tårnlager.. Denne diagnosen om at tannstangen var dårlig var pga jeg bare har stått på parkeringsplassen her å skrudd, men tannstangen er som sagt det ikke noe galt med.. (fant jeg ut nå)

Føler meg litt flau nå : bh : Men nytt tårnlager er montert og ytre drivknutemasnjett ble også byttet.

BILEN GÅR TIL FØRSTE MANN MED 25.000,- før 1. Feb. Skiltene blir levert inn iløpet av uken. Ta kontakt på 91348976 etter klokken 15:00 på hverdagene for mer info.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen kjente feil?

Olje/vannforbruk?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor befinner bilen seg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bruker ikke vann, har et minimatl oljeforbruk, dvs. 1 dl på 4-5 mnd. Men det var før jeg byttet toppakning. Bilen står i Bjerkvik. Ja 1998 model.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er den chippa eller noe?

Eller orginal urørt motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er nok chippet, går godt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.