Anbefalte innlegg

Er på leting etter en ECU med "Rs2 oppsett" til s2 3b. Skal brukes med rs2 turbo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikser du Ecu har jeg original 315hk programvare fra en. 95' RS2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ikke bruke software fra RS2/ADU i en 3B hjerne

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm, jeg ser jo flere som har solgt rs2 oppsett til 3b før? Er interessert i hjerne med "380" chip eller lignende.

Det blir vel heller rs2 ecu som er satt opp til 3b du tenker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det nok "RS2" oppsett tilpasset til 3B hjerne du tenker på.

Original software fra RS2 hjerne kan ikke brukes.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en 3b hjerne med 3 bar map sensor og noe chiper tilpasset en k27 lr noe stort noe ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må altså være tilpasset til bruk av rs2 turbo. Et "380" opsett til 3b er mest å foretrekke

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Turboen er nokk hakket større en rs2 , kompressor huset tar vertfall borti rs2 manifoilden ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei rs2 turboen blir vel litt liten da , den makser vel på 380hk ca den turboen mens den som stod på motoren min er vel god for en del meir , men kan prøve finne ut hva chipene er beregnet for , men tviler jeg finner det ut .

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg kunne tenkt meg meg et sted imellom 350-380hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne hjernen stod i en bil som gikk no fælt vertfall når den var iorden med en k26/27/29 lr va den heter ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo mulig det går. Er ikke så ekspert på dette, men jeg skulle hvertfall hatt en hjerne som jeg slipper å mappe på nytt. Har rs2 ic, manifold og 3" eksos fra turbo nå. Skal også gå til innkjøp av rs2 turbo. Så da mangler jeg igrunn hjerne, dyser hvertfall. Vet du hvilke andre deler som ble brukt med den hjernen du har?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

3b dyser , da disse er nest like stor som rs2 ved samme trykk . Brukt 3b luftmassemåler ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det trengs ikke hverken større bensinpumpe eller justerbar btr heller. Kun plug&play mener du?:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bensintrykksregulatoren må du bytte til en med høgere trykk . Fra s4 lr rs2 . 4 bar lr no sånt . Er ganske lavt trykk på 3b orginalt , greit å sjekke tenningsanleg så det er 100% da og koble på bredbåndslambda så man ser om den går magert , eksosanlegget bør vel også oppgraderest litt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, oppgradert eksos har jeg, og bredbåndslambda er bestillt. Spørs hvilke chiper som står i da. Står det noe på de?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe fabrikat . men jeg prøver skaffe info fra forgje eigar ..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.