Audi A6 2,5TDI STV Holset 221 1996mod fwd manuell

Anbefalte innlegg

Reg nr LY 45552

 

km 282.000

 

farge: mørk grønn

 

eu godkjent 10.12.2013 er dermed godkjent til februar 2016.

 

Bilen har komplett servicehefte og disse er utført på følgende km stand:

 

- 15521

- 35164

- 57922

- 78855

- 112763

- 130544

- 160055

- 176368

- 215000

- 225661

- 269000

- 280000

- 286000

 

Følgende er utført i desember 2013 ved 269.000km

 

- Komplett register reim sett. reim og strammer

- Komplett pumpereim sett. reim, strammer og løpehjul

- Reimskive veivaksel

- Vannpumpe

- Termostat

- Profilreim / viftereim

- Abs sensor v. foran

- Begge fjærer foran

- Hjullager h.foran

- Bremseskiver og klosser foran og bak

- Bremsecalipper v.bak

- Temp sensor 2-polet

- Motorolje 5/40 helsyntetisk og filter type stort filter

- Luftfilter og dieselfilter

- Nye Hankook vinterdekk

 

følgende er utført ved 280.000

 

- Motorolje 5/40 helsyntetisk og filter

- Pollenfilter

- hjullager v.foran

- Støtdempere foran og bak

- Senkefjærer foran og bak (org. fjærer kan følge med)

- Drivakselmansjetter ytre begge sider

- Bærearmer begge sider

- Endeledd begge sider

- Casterforinger / stabstagforinger

- Forstillingskontroll

- Ny gearolje

- Philips +100% pærer i nær og fjern

- Nye rør (2 stk) fra tank og helt fram

- Montert Kenwood DAB+ spiller. denne fungerer veldig bra.

- Montert EGT måler. Eksos temp måler

- Montert ny Holset 221 turbo.

- 3" rustfri downpipe og 3" til midt under bilen. Org. herifra og ut.

- Montert nye DSS R 0.280r dysespisser. Selvsagt proff just.

 

Det er også byttet glødeplugger i senere tid samt ny slange fra intercooler til innsug.

 

Bilen har Defa motorvarmer.

 

Motor starter lett og drar godt. Kan også nevnes at bilen har hengerfeste og kontakten virker slik den skal.

 

Bilen har overflaterust på de vanlige plassene.

 

Plate under motor OG plate under gearkasse henger fortsatt under bilen. sjelden disse følger med.

 

På denne bilen er det PLAST dieseltank til motsettning til alle andre C4 jeg har sett! verken Quattro eller S4 har plast tank og som man ser ruster disse hull i.

 

Følger kun med vinterhjul. Continental

 

Vakumdåse i bakluke er defekt. koster 400 på møller. Sentrallås virker noen ganger 100% noen ganger ikke i det hele tatt.

Taklukemotor er fjernet da selvpark ikke virket.

 

Pris 35.000

 

Bilen er daglig bruk, men får å få full utbytte av turbo og dyser må det lages custom chip til bilen. Har fått pris på 7000,- for å få laget chip. Da bør / må svinghjul skiftes til enkelmasse. Vet om et til 700,-

 

SELGES SLIK DEN STÅR OG ER PRØVEKJØRT OG BESIKTIGET

 

20140911_161718.jpg

 

20140911_161706.jpg

 

20140617_073536.jpg

 

20140617_073455.jpg

 

20140617_073510.jpg

 

20131214_152136.jpg

 

20131214_151835.jpg

 

20140504_114845.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har oppdatert 1.post

 

flere bilder:

 

[ATTACH=CONFIG]219247[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]219248[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]219249[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]219250[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]219251[/ATTACH]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen kommer snart på finn

 

20140419_122315.jpg

 

20140509_180325.jpg

20140903_074022.jpg

20140906_111411.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp litt. bilen brukes hver dag. greit skyv i denne selv uten custom chip ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ny spenningsregulator montert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nye hvite sideblink montert ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye effekt er det ca i denne? Vet du hvor mye det blir ved riktig justering?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har mindre greie på hva holset 221 klarer. men turbomannen her inne, Petter Lønning sier 2,5 tdi ved 1.8bar = ca 280hk med custom chip

 

nå vil jeg med vill gjetting si 180-200 slik den er nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

NY vakumpumpe montert ;) LITT digg uten bankelyden :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

årsavgift betalt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

montert enkelmasse svinghjul.

 

skiftet også simmering på veiva og montert ny sachs lamellplate.

 

20150316_152415.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

montert enkelmasse svinghjul.

 

skiftet også simmering på veiva og montert ny sachs lamellplate.

 

Beklager litt off-topic i forhold til salg, men kan du si noen ord om hvordan du opplevde forskjellen til enkelmasse svinghjul? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

natt og dag!

 

ingen risting lenger og mye bedre clutch virkning med tanke på igangsetting.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du et tlf nr man kan nå deg på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

47465513

 

men ta det i morra på dagtid.

 

skiftet hjullager begge sider bak i dag.

 

20150407_115833.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

går lett på 0.6L / mil ved blandet kjøring og tung høyre fot.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor tung henger kan man dra med denne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

var i kr.sand i helga tur /retur 85mil uten noe problemer. er fin å cruise i 110km/t + ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i landet bor du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

østlandet eidsvoll

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp..blir muligens hel lakkert i sommer. blir da en helt annen pris.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

denne hadde jeg komt og prøvekjørt og muligens kjøpt av deg om jeg hadde hatt pengene....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe ja var de penga da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye typisk c4 rust?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.