#1 Skrevet Desember 10, 2013 (endret) Heisann Trenger drivaksling høyre foran til Golf MK2 Syncro med 02C gearkasse. Er ikke 100% sikker men. Den til høyre siden passer vel kun fra Golf MK2 G60 Syncro og Rallye. Hvis det finnes Golf MK3 med 02A/02C kasse uten Plus suspension så burde vel de passe å. Hvis noen vet lengden på selve stikkakslingen uten ledd så tar jeg gjerne imot den infoen også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2013 Du kan bruke drivaksel fra std golf syncro også, bare bytte indre drivknute om den ikke passer på 02c kassa. Om du ikke får tak i noe annet sted, kan du få kjøpe dyrt av meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2013 Har dette liggende mener jeg fra når jeg skulle ha G60 kasse på en syncro med 1P motor hvis du fortsatt trenger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 12, 2013 Du kan bruke drivaksel fra std golf syncro også, bare bytte indre drivknute om den ikke passer på 02c kassa. Om du ikke får tak i noe annet sted, kan du få kjøpe dyrt av meg. Takk for svar, men er du helt sikker på at høyre foran har samme lengde til 02C som til 020 syncro kassa? Jeg hadde for meg at 02c var breiere over flensene enn 020 syncro kassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2013 er forskjellig delnr på 020 syncro og 02c syncro aksel høyre side.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 12, 2013 Støtter den, bytte begge, eller korte ned drivakselen hvis jeg ikke husker feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 12, 2013 Delnr på venstre aksel er dog likt på 020 og 02C 191 407 271 K 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 12, 2013 Jeg mener jeg kjører m 020 aksel på min, og at det er 2mm på diameteren som er forskjellig. Jeg har heller ingen mulighet for å få veriifisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 12, 2013 Venstre: 020: 191 407 272 N (1P/GU) Venstre: 02C: 191 407 272 BE (1H/PG) Begge har 100mm indre knuter. ytre knuter er like de og. jeg skal ikke bastant påstå noe som helst, men delnr er forskellige http://vwsyncro.co.uk/hidden/forums/topic.asp?TOPIC_ID=2361 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 12, 2013 Har dette liggende mener jeg fra når jeg skulle ha G60 kasse på en syncro med 1P motor hvis du fortsatt trenger. Da kan det se ut som jeg trenger den drivakslingen Joakim. Alternativet er hvis noen vet lengden så kan man alltids custom lage en. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 12, 2013 Jeg mener jeg kjører m 020 aksel på min, og at det er 2mm på diameteren som er forskjellig. Jeg har heller ingen mulighet for å få veriifisert. Kan jo selvsagt være forskjell på diametern som gjør at set er forskjellig delenr. Hvis jeg får tak i en skal jeg måle den og sammenligne med 020 asklingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 8, 2014 Jeg mener jeg kjører m 020 aksel på min, og at det er 2mm på diameteren som er forskjellig. Jeg har heller ingen mulighet for å få veriifisert. Kan se ut som hiawata har rett, fant noe info i ELSA. Se bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...