#1 Skrevet Desember 10, 2013 Altså det som skjer er at pedalen er hard og tråkke inn, men når jeg kjører noen meter til så funker dem brått helt som normalt igjen. Skjer 2-3 ganger om dagen. og virker som det kommer etter bilen har stått litt og blitt kald.. Har lurt til på om det kan være bremsekraft-forsterkeren? Dette er en Audi A4 B5 2001mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 10, 2013 Hard som ikke mulig å trykke inn eller hard som at du tråkker HARDT og bilen bare bremser bittelitt? Stort sett mangel på vakuum som er grunnen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 10, 2013 Har opplevd det samme med min Passat 2001 avb. Skjer spesielt dersom bilen har stått litt. Bremsepedalen er steinhard første oppbremsing åsså løsner det. jeg Hos meg har problemet bare gått over av seg selv. Er lenge siden det skjedde sist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2013 Hadde samme problem med min '92 S4 når jeg manglet en ABS-sensor, må si jeg ble 'litt' overrasket første gangen jeg opplevde det, men husket fort å tråkke på bremsen etpar ganger før jeg kjørte avgårde, eller trykket inn abs-knappen.. Men ditt problem kan absolutt være forsterkeren, prøv deg litt frem når bilen har stått en stund, og start motoren og kjenn etter når pedalen begynner å gi litt etter. Det skal være en tilbakeslagsventil på slangen, kan være slangen er sprukket etter denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 11, 2013 Takk for hjelpen, har gått over og finner ingen skader eller lekkasjer på vakuum slangen, men alt fungerte som det skulle igjen i dag. Så mulig at det ikke var store problemet:) får bare ta det forsiktig og holde litt lengre avstand til bilen forran, vis det skulle skje igjen. leste av feilkoder og fikk heller ingen ting der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...