#1 Skrevet Desember 11, 2013 Et skudd i blinde men; Trenger drøye 50x50 cm teppe/ filt alla sånn man bruker til å kle inn en bass kasse. Noen i Follo som har en bit slengene i ca sort farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2013 Biltema har til en slikk og ingenting.. De har vel Biltema i Follo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2013 Joda, biltema har: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilstereo/Monteringsdeler/Hoyttalerteppe-31400/ ikke at pengene er er poenget, men hva skal jeg gjøre av resten av 2x1m. Derfor håpet jeg andre hadde noe slengene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2013 Sjekk med Haakon Ottersen(?), han bygger mye anlegg og har kanskje noe liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 12, 2013 Det kan godt hende jeg har det :-) men det vet jeg ikke før mandag tidligst søndag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 14, 2013 Ikke noe hast for min del, greier meg fint uten oxo. Var bare hvis noen hadde en bit slengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2014 Haru fått filt? Ellers har jeg litt! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 9, 2014 Nope, Tar gjerne imot litt, så får jeg kledd i verktøykassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...