Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg har bilen hos lakkerer og skal få han til å montere sideskjørtene fra b5 s4, men han sier til meg at det er noe som ikke stemmer med det å få det til og passe akkurat som at dørlistene vil subbe i kanalskjørtet. Trodde det ikke var så mye forskjell på disse bilene. Er det noen som kan fortelle meg akkurat riktig fremgangsmetode for og få dette montert, så fremt at jeg har alle delene da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha dørlister fra S4 og... Ellerser det bolt on hvis du har alle delene... Regner med du har s4 innstegslister og?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei har ikke de. Lakkeren sier det at de dørlistene til s4 b5 foran er utgått, stemmer dette, noen som evt vet hvor jeg får tak i da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha s4 dørlister, instegslister, feste brakett under og det bakre feste ved hjulbuen.

Alt var tilgjengelig hos møller for 1 år siden, men de er svindyre, litt over 1000 pr list. Verste fall tar du av listene, sveiser igjen hulla og lakker ;-) det er det vanligste å gjøre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, Noen som har bilder på det? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du går for å fjerne listene nederst på dørene må du plastsveise litt og modifisere brakettene på kanalskjørtene for at det skal passe 100%...i mitt syn blir det seende litt rart ut uten dørlistene:/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk. Nå viser det seg slik at lista på høyre fram dør er gått ut av produksjon av alle ting. :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å sitte å vente på finn og ebay;-) han kristoff elns på finn skaffer vel disse lett til en ok pris:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.