#1 Skrevet Desember 11, 2013 Hallo! Skal kjøpe nye glødeplugger til min golf 4 1,9 TDI 2002 mod.. Bare lurer på hva som er forskjell og hvem jeg skal kjøpe av disse: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 11, 2013 Hva som er forskjell ? 1 stk chassi nr spes. 4 stk chassi nr spes. Hva er chassi nr ditt ? Hvorfor ikke handle plugger hos meca f.eks ? Da får du rett plugger og god kvalitet. Bosch. Og rabatt får du også gjennom vacn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 11, 2013 Hva som er forskjell ? 1 stk chassi nr spes. 4 stk chassi nr spes. Hva er chassi nr ditt ? Hvorfor ikke handle plugger hos meca f.eks ? Da får du rett plugger og god kvalitet. Bosch. Og rabatt får du også gjennom vacn. Ser at 4 stk koster både 700 kr og 570 kr.. Og at på det ene settet står det: Passer alle TDI og på de andre står det at det passer noen typer.. Så jeg kan i teorien kjøpe begge settene? Motorkoden min er jo ATD, og da passer de dyreste der.. Hmm, er chassinummeret mitt wvwzzz 1J z 2D201200? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 11, 2013 Ser at 4 stk koster både 700 kr og 570 kr.. Og at på det ene settet står det: Passer alle TDI og på de andre står det at det passer noen typer.. Så jeg kan i teorien kjøpe begge settene? Motorkoden min er jo ATD, og da passer de dyreste der.. Hmm, er chassinummeret mitt wvwzzz 1J z 2D201200? De dyreste passer ikke din. Chassisnummer ditt er for "lavt" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...