Anbefalte innlegg

Har fått helt skrekken for motorvask etter diverse biler som ikke har likt dette og ikke startet og fusket. Men nå må få se å få tatt Golfen et tak under panseret.

Har ikke tenkt å bruke høytrykkspyler bare hageslange, børste og motorvaskmiddel-

Er det noe jeg burde dekke til og ikke sprute på 1.8T?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den tåler endel den....jeg har ikke hatt noe problemer..har spruta på med sterk såpe og spylt forsiktig med høytrykkspyler jeg uten problem.

HAr du åpent filter må jo det dekkes til men det vet du sikkert..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har heller ikke hatt noen probmeler med motorvask,jeg har bare brukt såpe/avfetting og rennende vann..fun gerer fint dette : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dekk til strømfordeleren og gjerne coilen. Det er de som ofte er grunnen til fusking.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også oplevd at på de motorene hvor tennpluggene sitter nede i topplokken så kan det komme vann inn der også. Forbi gummi hettene til tennplugene. Slik problem har jeg hatt på 2 biler etter motorvask. Da er det bare å tørke plugenne og kontaktene og gjerne litt CRC. Håper dette hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.