#1 Skrevet Mai 27, 2005 Har fått helt skrekken for motorvask etter diverse biler som ikke har likt dette og ikke startet og fusket. Men nå må få se å få tatt Golfen et tak under panseret. Har ikke tenkt å bruke høytrykkspyler bare hageslange, børste og motorvaskmiddel- Er det noe jeg burde dekke til og ikke sprute på 1.8T? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 27, 2005 Den tåler endel den....jeg har ikke hatt noe problemer..har spruta på med sterk såpe og spylt forsiktig med høytrykkspyler jeg uten problem. HAr du åpent filter må jo det dekkes til men det vet du sikkert.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 27, 2005 Jeg har heller ikke hatt noen probmeler med motorvask,jeg har bare brukt såpe/avfetting og rennende vann..fun gerer fint dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 27, 2005 Dekk til strømfordeleren og gjerne coilen. Det er de som ofte er grunnen til fusking. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2005 Har også oplevd at på de motorene hvor tennpluggene sitter nede i topplokken så kan det komme vann inn der også. Forbi gummi hettene til tennplugene. Slik problem har jeg hatt på 2 biler etter motorvask. Da er det bare å tørke plugenne og kontaktene og gjerne litt CRC. Håper dette hjelper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...