Audi AAN C4 deler - Diverse, chiper, WG fjører+++

Anbefalte innlegg

Diverse trim deler til C4 S6,S4 AAN motor.

 

MTM264 chiper 750 + frakt (trenger en kode nøkkel chip for å fungere. 264hk versjonen)

 

Org WG fjør 200 + frakt

 

1,5bar WG fjør 400 + frakt

 

Ny i eske sideblinklys med pærer til alle C4 karosseriene 450 + frakt

 

motor til justering av høyde til C4 S6 lykt 300 + frakt

 

Håndbrekk "deksel" fra S4 200 + frakt

 

S6 C4 frontfanger fester med alle mutere 600 + frakt

 

C4 S6 list på fremskjerm førersiden 250 + frakt

 

C4 S6 list på bakre skjerm førersiden 100 + frakt

 

Diff bryter til C4 S4 (usikker på om lys fungerer, kun den grønne av og på lampen når diff er låst som virker?) 450 + frakt

 

Pærer til instrument, klima osv, noen nye og andre brukte, alt skal fungere 450 + frakt (ca 30 pærer totalt)

 

C4 Passasjer side vaier, dørknott, div deler som hører til osv til døråpner 350 + frakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diff bryter - er det med alt som trengs for å skru av og på sperre ? Har et komplett S4 drivverk som skal på bilen, men mangler alt for å låse bakdiff

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vacumboksen også Ole! :) den har jeg så du kan få kjøpe : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenger vacumboksen også Ole! :) den har jeg så du kan få kjøpe : rock :

 

Ja, jeg trenger den og alt annet som får sperra til å virke :) Derfor jeg lurte på om dette også fulgte med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da kjøper du bryteren av meg og resten av Håvard ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

opp....

 

Passer den høydejusteringsmotoren på en vanlig A6 C4? Bilen det gjelder har tåkelys i lykten.

I den lyspærepakken - er det pærer til sigarettenner og utvidet dashbord(klokke/oljetemp/lading)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer den høydejusteringsmotoren på en vanlig A6 C4? Bilen det gjelder har tåkelys i lykten.

I den lyspærepakken - er det pærer til sigarettenner og utvidet dashbord(klokke/oljetemp/lading)?

 

Hei, ja det passer alle C4 karosseriene¨så passer til din A6 også.Sigarett tenner vet jeg ikke om har slik pære.Tror den må loddes inn?

Men ja til alt i hovedinstrument og klima osv passer disse til. Det er med noen 2w pærer med også, slik at du får et sterkere lys i instrumentene uten å ødelegge noe, det er stor forskjell fra 1,2w org pærene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.