Anbefalte innlegg

Hei, jeg er på desperat lookout etter S-Line front og bak til min Audi A4 B6 etter en liten krasj for en stund siden. Hadde vært overlykkelig om noen kunne finne link til en forhandler eller om de vet om en bilopphugger som har dette. Takk på forhånd.

 

- Gustaf.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!

Er er samme båt som deg. Har prøvd å leite etter delenr, finne hos huggere over heile landet osv men er umulig nesten.

Har prøvd å sende litt mail med Møller Haugesund om pris og informasjon om diverse ting (siden dei er nærmest meg) men får bare noken merkelige svar fra delelageret deres når det gjelder Sline frontfanger:

 

"Når det gjelder s-line frontfanger, så kan jeg ikke finne noen frontfanger som er merket med s-line. Derfor kan jeg heller ikke vite hvilken av de det er dessverre.

Jeg har prøvt å konsultere med de i Oslo om dette her, men jeg får bare beskjed om at vi driver ikke med ombygging av våre merker og at her må kunden finne utav ting selv eventuelt."

 

Dette synest eg er et elendig svar! Og eg som kommer fra BMW miljø det det er ETK og delekatalog på ver minste ting til bilen, så kommer eg over til VAG der det totalt bak mål. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er etka på vag og med vær minste lille del, du har nok bare snakket med feil folk ;) men akkurat sline leppa forran finner du billigst på ebay, du kan bare bytte leppa, men da må fanger modifiseres ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær obs på at nedre delen på bakfangeren i S-line utgave er forskjellig på avant og sedan. Den er ca 3cm kortere på avant slik at den ikke passer på sedan mtp hjulbuene.

Foran så må du modde litt på øvre del av fangeren som Kristian sier. Og det blir utifra hva jeg har lest, ikke perfekt. Så kan like gjerne vurdere å bytte øvre og nedre del samtidig.

 

 

Nedre del foran: 8E0 807 110 BGRU

 

Nedre del bak:

Sedan: 8E5 807 521 GGRU

Avant: 8E9 807 521 GGRU

 

Høyre grill: 8E0 807 681 C01C

 

Venstre grill for manuelt gir: 8E0 807 682 D01C

Venstre grill for automat gir: 8E0 807 682 C01C

 

Midtre grill: 8E0 807 647 D01C

 

De som står oppført hos ECS.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alexander og Kristian: Takk for gode svar! Setter pris på litt gode svar og hjelp. Er ny til Audi og generelt VAG etter mangen år med BMW. ;)

 

Ja, såg på A4mods.com, ein som hadde modda til den nedre delen fra Sline fanger til en non-sline øvre del. Men det virka litt halv jalla. Tenkte å kjøpe komplett Sline frontfanger, øvre og nedre del. Har du delenr til øvredelen kanskje? :) Slik at eg kunne fått et pris hos møller!

 

Er delenummeret fra ECS bare til å bruke når eg foreksempel skal bestille deler fra møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Øvre del: 8E0 807 103 ASGRU

 

Jeg vil anbefale deg at du får Møller til å dobbelsjekke, da det kan være noen variasjoner fra US utgavene til Euro utgavene :)

Det er iallefall de nevnte delenr som står oppført som Audis delenr hos ECS tuning.

 

Husk at S-line eksteriøret ikke kom på B6 før i 2004 (mener jeg), så dersom de sjekker på bilen din som er en 2002 vil de ikke finne noe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker! Har sendt mail til møller og venter på svar. Rekner med dei finner nok ut av det med delenummerene eg har gitt dei.

 

Men ved bytte av fangere bak og framme, kossen blir det med stålbjelken bak fangeren? Må denne byttes eller passer fangerene?

 

Vurdere nemlig S4 fanger bak og Sline framme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg ikke husker helt feil så er har sline pr-kode 2K7 på den bilen. Be møller sjekke opp den . Står ikke oppført som sline, bare på pr-koder.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet dere priser på nedre del og grillene til manuell hos møller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk priser av Sulland Andslimoen idag.

Framfanger nedre del: 8E0 807 110 BGRU 1692,-+mva

Grill Høyre side: 8E0 807 681 C01C 285,-+mva

Grill Venstre side manuell: 8E0 807 682 D01C 285,-+mva

Grill midten: 8E0 807 647 D01C 1326,-+mva

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Også må dere huske at dere får tåkelysgrillene med og uten hull for luft til intercoolere. Dere som har turbomotorer skal ha med hull :) ellers blir det varmt i intercooleren gitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.