#1 Skrevet Desember 12, 2013 Komplett Hertz 6.5" komponentsett selges. (HSK 165). Vært montert en ukes tid, men er som nytt. Nypris ca 2500. Kjøpte det av en annen her på forumet for 1000kr, ikke vært brukt siden det. Ser nytt ut. Ønsker det jeg ga for det - 1000kr + frakt. (Evt høyere bud.) Selges pga pengemangel og forandring i planene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2013 Opp, ligger her enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2013 Er det testet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2013 Hei, Svarte pm'en din også, men kan vel være greit å svare her og hvis noen andre lurer. Det har jeg faktisk ikke gjort. Men jeg skal prøve å få gjort det i.l.a. tirsdagen. Kommer tilbake til deg med svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...