#1 Skrevet Mai 27, 2005 Høres slik ut: Ta en flaske hårspray på trykkboks og sprut inn i ei 1,5 liters flaske. (eventuelt 96, må ristes slik at innvendige vegger er dekt av brennbar væske) Tenn så på dette. En pussig, og veldig merkelig høy hylende poffende lyd oppstår. Det samme skjer på bilen, fram om torpedoveggen. bare mye høyere og kraftigere. Med en anelse BOM lyd i. Skjønner tråden kan virke noe tullete men vet ikke annen måte å beskrive den på. Noen som vet hva som skjer? Hva som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 29, 2005 Ingen som kan gi meg hint eller tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2005 Jeg vet at det blir en lignende lyd fra innsuget hvis pakningen mellom manifolden og spjeldhuset er ødelagt, da motoren da suger på plass spjeldhuset... Hvis du ikke kommer til for å se så kan du spraye litt startgass rundt innsuget, som motoren ruser seg opp... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 2, 2005 Hvis jeg forstår deg riktig, så skjedde det meg også for en god stund siden. Dette skjedde etter en motorvask, og jeg fikk heller ikke start på bilen etter "smellet". Åpnet luftfilterhuset og lukket det igjen. Bilen gikk som en drøm... hmm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 2, 2005 Jeg har ikke luftfilterboks lengere. Kun KN filter.... Men jeg får aldri problem med å få start. Bare red for at alt skal si KABOM! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...