Audi C4 quattro karosseri ønskes, gjerne uten motor. Tekniske feil ingen problem

Anbefalte innlegg

Hei.

Fruen var uheldig å tok hele siden på a6en i dag, og er såpass at det er ikke noe å fikse (jobber på bilverksted selv) b-stolpe er godt trykt inn å styr...

 

Men har kostet på bilen en god del teknisk i det siste, så den var så og si 100% strøken teknisk. Var en kjempegod bil, så er synd å bare skrote alt.

Er en 96mod a6 2.5tdi quattro stv.

 

Så om noen har et karosseri som jeg kan flytte over div deler fra så hadde det vert supert. Rekner med den blir omlakkert uansett, så litt småtteri kosmetisk har ikke noe å si. Har alt av interiør, motor og driv, og alt utvending untatt h.sida.

 

Gi meg en lyd om noen vet om noe :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye er du villig til og legge i karosseriet? Vurderer og selge min i deler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har muligens fått taki en ganske komplett en til en ok pris, så ser ut som det ordner seg :)

 

Men får ganske mange deler til overs fra den som blir demontert, så mulig jeg er interisert i karosseriet, slik at jeg kan sette i stand en bil til med de delene jeg har til overs. Men noe veldig mye mer en vrakpanten er ikke så interisant for et tomt chassi, men kommer selvfølgelig litt ann på hva som står igjen av deler på det. Det jeg trenger er et chassi, dører h.side (vindu og innmat har jeg) og framskjerm h.side og fjørbein h.forran

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.